BorizochBionox

Direktlänk till inlägg 23 april 2013

idag slår en dröm in!!<3

Av lovisa gustafsson - 23 april 2013 07:00

10:30 går tåget mot Stockholm, väskan är packad, allt är med och jag redo för den största dagen i mitt liv. Ikväll kliver Justin upp på globens scen för andra gången i Sverige. Reaktionerna på fb har varit att spelningen ?går va as bra och jag bara vet att de kommer bli grymt även ikväll!! Therese kommer runt 9 så vi har tid att åka in till stan, handla lite fika och så :)

Ska snart gå upp och fixa det sista för snart åker vi.

Justin Bieber, here we come!!!!<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lovisa gustafsson - 14 december 2014 22:12

Har varit på hrf hela dagen idag för vi hade årets luciashow idag:)! De kom sjukt mycket folk och allt gick jättebra :D red även boriz efteråt och han var jättesnäll. Annelie ska ringa veterinären imorgon för de har gått 8 veckor sen vi va där så få...

Av lovisa gustafsson - 4 december 2014 22:06

Förra veckan och nästan hela denna har jag fått rida en häst som heter Melody. Ett jättefint sto som står på hrf. Kommer ej ihåg vilken ras hon är men hon är i alla fall mest inriktad på westen. Hon är superkänslig men jätterolig att rida :) idag red...

Av lovisa gustafsson - 23 november 2014 18:01

Varit i stallet hela dagen. Allt gick bra med boriz han skötte sig :) Imorgon och på tisdag ska jag jobba på hrf, vilket ska bli jättekul! onsdag, torsdag och fredag ska jag ta hand om Melody!! Annika som äger henne frågade om jag hade tid och de ...

Av lovisa gustafsson - 22 november 2014 21:55


Hoppträningen i torsdags gick asbra! Uppvärmningen var väll sådär :/ fick ingen riktig ordning på nils men när vi börja hoppa flöt de på jättebra :D red han även igår på den "vanliga " ridlektionen och då hade vi markarbete, samma sak då fick ingen ...

Av lovisa gustafsson - 19 november 2014 21:23

Att ha nybörjarlektionerna idag gick jättebra :) och de va jättekul! Boriz skötte sig också när jag red honom ^^ jag gjorde lite skänkelvikningar och mycket mjukgörande arbete :) blir lite svårt att komma på vad man ska göra i 25 min när man bara får...

Presentation


Min blogg handlar om min foderhäst Boriz och även om mitt liv som ridskoleryttare och hästen Bionix "Nils" som jag tävlar lite då och då som står på ridskolan.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards