BorizochBionox

Alla inlägg under september 2013

Av lovisa gustafsson - 21 september 2013 20:55

Hej! Har inte bloggat på ett tag men ni får stå ut ;) har haft fullt upp med alla fyrbenta :) var hos Sigge för några dagar sedan och red lite i ridhuset. Krävde typ inget då Cornell var med som handhäst men kan bara säga att dom skötte sig super bra! Galopp o allt och då har jag inte ridit med båda på väldigt länge! Boriz har skött sig och de senaste passen har varit riktigt jävla underbara!
Till helgen ska jag till kil och tävla lokalt igen med Karlsson <3 ska bli jättekul o se hur han är på annan plats och så. Första gången vi åker bort så är lite nervös _)
Nu ska jag försöka sova då jag fått nån magsjuka grej elr skit :(
Lägger ut två bilder från ridturen ii morse med Boriz, skit mysigt va de <3<3

See ya!

Presentation


Min blogg handlar om min foderhäst Boriz och även om mitt liv som ridskoleryttare och hästen Bionix "Nils" som jag tävlar lite då och då som står på ridskolan.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards