BorizochBionox

Alla inlägg under februari 2014

Av lovisa gustafsson - 24 februari 2014 07:29

Har varit tomt här länge insåg jag. Jag har liksom inte riktigt tiden att blogga , men tycker de är väldigt kul så ska försöka bättra mig. Just nu jar jag boriz 5 dagar i veckan så blir mycket ridning ;) dock vilar han nu då han varit skadad :/ ska sättas igång lungt nästa vecka :D känner jag boriz rätt så kan det där med lugn igångsättning bli intressant, han är jättepigg just för tillfället då han snart vilat 4v.
nog om det! Sigge är tyvärr också halt pga av en senskada så han blir de inte heller mycket med, har varir där och pysslat med honom i alla fall?

Karlsson då? Ja pigg och glad är han med ridee honom inte så mycket längre.Han blir ju 22 år i år aså melinda tycker han ska få ta de lungt från tävlingar och sånt, men nåra tävlingar fick vi tillsammans?nu rider jag en ny häst på ridskolan som heter Bionix men kallas för Nils, en 6årig valack, jättemysig. Han är väldigt gosig inne i stallet och i ridning lite seg och kan bli väldigt lång i formen så man får rida mycket! Men de går bättre och bättre för oss i hoppningen så hoppas att vi ska komma ut på lite tävlingar i vår. Det som känns extra kul var att jag var med och provred honom innan vi köpte till ridskolan :)

Idag ska jag åka till skåne för att testa ett hästjobb och kommer hem på onsdag, så räkna inte med uppdatering förens då (om jag inte hittar nått trådlöst nätverk)

Nu vet ni lite vad som händer mig :) lovar att bli bättre på att uppdatera!

See ya! !
(Bjuder på en bild på bästa araben ??)

Presentation


Min blogg handlar om min foderhäst Boriz och även om mitt liv som ridskoleryttare och hästen Bionix "Nils" som jag tävlar lite då och då som står på ridskolan.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards