BorizochBionox

Alla inlägg under juni 2012

Av lovisa gustafsson - 26 juni 2012 19:59

idag red jag Sigge och Cornell fick följa med som hand häst elr vad man ska säga xD

först red Anne-Lie på Mackan med Cornell brevid och jag red Sigge. han skötte sig bra och tog vänster galoppen på andra försöket :D

sen fick jag ta Cornell och rida med honom brevid Sigge och det va första gången så de va lite nervöst ;) men de gick jättebra! först travade vi runt lite och sedan galopperade vi runt i ridhuset. både Sigge och Cornell tyckte de va jättekul!


på torsdag ska jag ha med Cornell igen när jag rider på utebanan och Anne-Lie rider lektion i ridhuset.

ska bli kul att rida med båda igen :)


lägger upp 2 bilder på mina älsklingar också. bilderna är tagen idag utanför stallet :D

    

mian 2 bebisar och jag! <3

Av lovisa gustafsson - 24 juni 2012 21:03

måndag: gick upp kvart över 6, första dagen på ridlägret
tisdag: gick upp 7, 2:a dagen på ridlägret
onsdag: gick upp 7, 3:e dagen på ridlägret + övernattning på HRF, gick och la oss typ halv1
torsdag: gick upp kl6, sista dagen på ridlägret <33
fredag: gick upp 8 va i örebro hela dagen på midsommar firande
lördag: gick upp 7, va hästskötare åt Anne-Lie hela dagen :D
söndag: gick upp 6, hästskötare åt Anne-Lie igen :)
snacka om att jag är riktigt trött efter denna vecka, i morron blir det att ta en LÅNG sovmorgon, ska bli så jädra gött :D

Sigge har fått vila fredag, lördag, söndag och han ska även få vila i morron <3 älskade plutten har haft en hård vecka på ridläger med mig. vi satsar med att rida på tisdag igen och då blir det nog ett lungt pass <3

 

 

min älskade lilla fjording <333

Av lovisa gustafsson - 21 juni 2012 22:28

nu har jag och Sigge avslutat 4dagars lägret på HRF. det har varit jättemysigt hela veckan<3

MÅNDAG: red första lektionen tillsammans och sigge va superpigg ;), nya kompisar och så det va jättekul tyckte han såklart. andra passet hade vi markarbete och det gick super! <33

TISDAG: första passet hade vi lagtävling, det va verkligen askul! sigge och jag hade nog lika roligt xD andra passet hoppade vi och Sigge va pigg men jätteduktigt! han sprang förbi 1gång men det va mitt fel ;=)

ONSDAG: dressyr första passet och sigge var supertrött och bara sprang som han gör när han är trött så Anne-lie fick rida lite och visa och sen gick de bättre, men Sigge va ju trött eftersom han inte är van att gå så mkt så jag klandrar honom inte <3. men på EM passet när vi red och tränade caprillibanan gick det bättre :D

onsdag till torsdag sov vi även över på ridskolan, vi åt pizza och lekte och hade gör mysigt!

TORSDAG: sista dagen :(, första passet skrittade vi ut och sen tränade vi på att rida självständigt på lilla utebanan. Sigge skötte sig utmärkt!

på EM hade vi uppvisning/tävling och jag vqar supernöjd med min och Sigges ritt!!! min lilla älskling har skött sig superbra hela veckan och jag älskar honom så!

till hegen ska jag var hästskötare åt Anne-lie som ska och tävla, så Sigge får vila <3 men till veckan kör vi igen!


bilder och filmer från lägret kommer så fort jag hinner och det blir nog Söndag EM/kväll :D

Av lovisa gustafsson - 17 juni 2012 20:42

i morron börjar mitt sommarlov på riktigt! ska äntligen få åka på ridläger med Sigge <3

har längtat sen jag anmälde mig! och hela sommaren ska bli fylld av ridturer på Sigge och att köra lilla söta Cornell!

ska verkligen bli en asbra sommar!!!!!!!!!!!! <3<3<3


   

Av lovisa gustafsson - 10 juni 2012 17:29


hopptävlade idag, hoppade 30cm clear round. jag är verkligen helnöjd, Sigge skötte sig super! älskar honom så

Presentation


Min blogg handlar om min foderhäst Boriz och även om mitt liv som ridskoleryttare och hästen Bionix "Nils" som jag tävlar lite då och då som står på ridskolan.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards