BorizochBionox

Alla inlägg under december 2014

Av lovisa gustafsson - 14 december 2014 22:12

Har varit på hrf hela dagen idag för vi hade årets luciashow idag:)!
De kom sjukt mycket folk och allt gick jättebra :D red även boriz efteråt och han var jättesnäll. Annelie ska ringa veterinären imorgon för de har gått 8 veckor sen vi va där så får vi se vad som händer, hoppas verkligen vi får börja trava snart.
Kort inlägg, nu måste jag sova ska upp och jobba imorgon! Ska försöka blogga under veckan

See ya!

Av lovisa gustafsson - 4 december 2014 22:06

Förra veckan och nästan hela denna har jag fått rida en häst som heter Melody. Ett jättefint sto som står på hrf. Kommer ej ihåg vilken ras hon är men hon är i alla fall mest inriktad på westen. Hon är superkänslig men jätterolig att rida :) idag red jag en upphöjd bom och hon va jättefin!

Skrittar ju såklart också boriz och han sköter sig också jättebra :)

Hoppade nils idag på träningen och de gick väll sådär.. Uppvärmningen var han inte alls bra, bara framtung och jobbigt. Hoppning gick helt okej, kunde väll gått bättre.. Hitta inte alla distanser och så. Men men bara att köra på igen :)

På söndag drar jag till Skåne och provjobbar på en hästgård några dagar, ska bli så grymt kul men är ganska nervös ;)

Det var allt för mig!
See Ya!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg handlar om min foderhäst Boriz och även om mitt liv som ridskoleryttare och hästen Bionix "Nils" som jag tävlar lite då och då som står på ridskolan.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards