BorizochBionox

Alla inlägg under juni 2014

Av lovisa gustafsson - 28 juni 2014 21:59

Haha asså min bloggning går ju sådär kan man säga xD. Vet inte men de blir liksom att jag glömmer bort att blogga. Ska försöka skärpa mig lite nu. Vad har hänt sen sist då? Boriz har blivit FRISKFÖRKLARAD, såååå underbart så nu rids han igång väldigt, väldigt försiktigt. Ska börja trava lite smått om ca 1 1/2 vecka, längtar ??kommer ta lång tid innan han blir som han va innan skadan men de är värt de då han är så underbar häst!

Nils har jag som min egen i en vecka till, har hyrt honom 3v :) vi jobbar på med allt och han är jätteduktig!! Är så himla nöjd med den hästen asså ??

Sigge går i hagen och tar de lungt, är där så ofta jag kan och pysslar om honom, han är så go den hästen asså, mysig och väldigt kelig ??

Ska försöka blogga nu sista veckan så mkt jag kan sedan drar jag till västkusten 1 vecka så då blir de ingen bloggning (om jag inte hittar ngt internet nånstans) men sen så!! ;)

Ha de bra så länge!

See ya ! :D

Presentation


Min blogg handlar om min foderhäst Boriz och även om mitt liv som ridskoleryttare och hästen Bionix "Nils" som jag tävlar lite då och då som står på ridskolan.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards