BorizochBionox

Alla inlägg under januari 2013

Av lovisa gustafsson - 25 januari 2013 09:18

jag är med och tövlar om ett schabrk och en luva hos:  http://nellieberntsson.se/


säger bara att jag är impad av denna tjej!!!


Av lovisa gustafsson - 13 januari 2013 11:48

Har inte bloggat på rätt länge. Har inte haft ork och tid helt enkelt. Jaja i tisdags var de dags för 2013s första ridlektion, red Molle xD de gick faktiskt riktigt bra. Han va lite stel men de släppte efter en stund. Red igen i fredags och få fick jag keso. Blä tänkte jag de orkar jag inte idag. Men fick han fram för skänkeln och blev jättefin :D. Idag ska jag rida Sigge igen <3 ska bli mysigt. Blir nog dressyr i ridhuset :) Bloggar kanske ikväll efter stallet om jag har tid, har lite skolarbete jag måste göra också.På tisdag börjar min praktik och pågår i 5 v. Så får se hur mkt bloggning de blir under den tiden.Ha de bra tills vi hörs igen :)

Av lovisa gustafsson - 6 januari 2013 19:07

detta blir det första inlägget 2013. tänker faktiskt göra som jag gjorde med det sista inlägget 2012. länka en blogg :) denna blogg drivs av en go o glad hästtjej som heter Emma <3. väl läsvärd blogg :D


http://emmaslifee.devote.se/ :D <33

 idag har jag ridit sigge i ridhuset :) det va bara jag och en till där så vi hade gått om plats. tränade mkt övergångar och red lite serpentiner. han var mjuk och fin och jag va verkligen nöjd med ridpasset. i morron ska jag rida igen :P (ovanligt elr hur xD) men vet inte riktigt vad de blir för övningar då :)

på onsdag börjar skolan :( men ska bara gå ons,tors,fre + måndag sen går jag ut på 5 veckors praktik :D måndag i skolan resten praktik i 5 veckor. ska bli fett nice :D 


den 3:e februari drar jag till trysil för en veckas skidsemester, Sofia ska följa med och va där uppe i typ 3 dagar :D vi kommer ha de fett nice


nu när jag drar ut på praktik så kommer väll bloggen ligga lite paus för kommer inte hinna med sigge så mkt :/ men ska försöka uppdatera så mkt jag kan :D


de va väll allt för idag, ska försöka blogga i morron igen. 


ha det gött och njut av dessa sommarbilder :D <33        

Presentation


Min blogg handlar om min foderhäst Boriz och även om mitt liv som ridskoleryttare och hästen Bionix "Nils" som jag tävlar lite då och då som står på ridskolan.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards